torstai 7. kesäkuuta 2012

Ei ehkä häikäise, mutta vähän nolottaa

Urheilulliset harrastukset saavat nähtävästi ihmisen ostamaan asioita, joihin ei aiemmin olisi voinut kuvitellakaan laittavansa rahaa. Ei siinä mitään, että tänä keväänä olen ostanut jo erinäisiä teknisiä vaatteita, kuten juoksutrikoot ja pinkin (!) t-paidan sekä kieltämättä vähän hassunnäköiset fivefingersit, mutta tänään ostin kyllä jotain ihan omituista.

Vaikkakin harvemmin kuin toivoisin, Suomessakin paistaa aina silloin tällöin aurinko. Olen huomannut tämän myös lenkeillä, kun aurinko häikäisee silmiin niin, että meinaa juosta pahki vastaantulijaan. Minulla on kyllä useita aurinkolaseja, mutta koska suosikkimalliani voisi kuvailla aurinkolaseiksi, jota kahvipavunväriseksi paahtunut eläkeläisrouva Floridasta käyttää (ts. naurettavan suuret, vähän mauttomat), eivät ne oikein sovellu urheilun harrastamiseen. Päädyin siis tänään (heräte)ostamaan typerännäköiset urheiluarskat. Juuri sellaiset vähän päänmyötäiset, sukkulannäköiset kapineet, joita olen hiljaa paheksunut jo muinaiselta 90-luvulta. Eww.
Kuvassa noloimmat pleksit, ever. Ehkä.

No, lasit ovat tarpeeksi kapeat (minulla on todella pieni pää) ja ajavat varmaankin asiansa. Ainakin, jos kehtaan käyttää niitä koskaan, missään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti